FAQ – Najczęściej Zadawane Pytania
Szczegóły produktów
Dbamy o to, aby produkty dostępne w naszym asortymencie były łatwe w obsłudze oraz montażu. Wszystkie szczegółowe informacje znajdują się w specyfikacji produktu lub dołączonej instrukcji.
Wszystkie materiały przez nas wykorzystywane są możliwie najlepszej jakości. Na stronie produktu znajduje się szczegółowa specyfikacja wykonania. Do produktów dołączone są certyfikaty bezpieczeństwa.
Uwielbiamy kiedy klienci wybierają prezenty w naszym sklepie! Dodaj notatkę do swojego zamówienia lub skontaktuj się z nami telefonicznie, aby poinformować, że produkt jest zamówiony bezpośrednio do osoby obdarowanej – przygotujemy przesyłkę w odpowiedni sposób.
Tak, staramy się zaprezentować na zdjęciach każdy szczegół produktu. Jeśli nie jesteś pewny czy produkt będzie pasował do Twojego pomieszczenia, możesz skontaktować się z nami telefonicznie – nasz zespół obsługi klienta pomoże Ci w wyborze. Możesz również zapoznać się z opiniami zamieszczonymi przez naszych klientów.
Staramy się na bieżąco uzupełniać nasze magazyny – jeśli zależy Ci na szybkim zakupie produktu, zapisz się na listę oczekujących, a my powiadomimy Cię za pośrednictwem wiadomości e-mail, gdy tylko produkt pojawi się na naszych półkach.
Oferujemy naszym klientom darmową dostawę dla zakupów powyżej 200 zł. Poprzez subskrypcję naszego newslettera, uzyskasz dostęp do wyjątkowych ofert i promocji.
Nasi Klienci zamieszczają opinie na stronach produktowych oraz w naszych mediach społecznościowych. Wybrane recenzje możesz przeczytać tutaj.
Sposoby dostawy
Wszystkie produkty wysyłane są z Polski. W przypadku wyboru kuriera UPS czas realizacji dostawy wynosi 24h, kurier InPost 24-48h.
Kurier Inpost: 13,99 zł
Kurier InPost (pobranie – zapłać wygodnie u kuriera): 17,99zł
Paczkomaty InPost: 12zł Kurier UPS: 17,99zł
Kurier UPS (pobranie – zapłać wygodnie u kuriera): 21,99zł
Tak, oferujemy wysyłkę na terenie Europy. W celu złożenia takiego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny: 71 773 30 04.
Tak, produkt możesz odebrać stacjonarnie w naszym biurze we Wrocławiu, po wcześniejszym umówieniu się. W tym celu skontaktuj się z nami telefonicznie: 71 773 30 04.
Reklamacje i zwroty
Anulacja zamówienia jest możliwa jedynie przed nadaniem przesyłki. Skontaktuj się telefonicznie: 71 773 30 04 lub poprzez e-mail: info@cosie.pl, aby sprawdzić status realizacji zamówienia.
Oferujemy możliwość zwrotu towaru aż do 30 dni. Jeśli zamówiony produkt nie spełni Twoich oczekiwań, możesz wypełnić formularz i przesłać go drogą e-mailową na: info@cosie.pl lub wydrukowany formularz dołączyć do przesyłki zwrotnej.
Zwrot środków realizowany jest maksymalnie w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas zwracanego produktu wraz z formularzem zwrotu.
Każde zamówienie traktujemy z najwyższym priorytetem i starannością. Jeśli Twoje zamówienie jest niekompletne, uszkodzone lub różni się od zamówionego, skontaktuj się z nami niezwłocznie telefonicznie: 71 773 30 04 lub e-mailowo: info@cosie.pl.
Szczegółowe informacje na temat gwarancji i czasu jej trwania znajdują się w specyfikacji na stronie danego produktu.
Jeśli nie znalazłeś tutaj odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami e-mailowo info@cosie.pl lub telefonicznie 71 773 30 04. Zespół Obsługi Klienta doradzi Ci w wyborze prezentu i rozwiąże każdą wątpliwość.